0 zł
×

Rejestracja

Twoje dane

Dane do logowania

Login

Imię jest wymagane!
Nazwisko jest wymagane!
Błąd w imieniu!
Błąd w nazwisku!
Błąd w adresie email!
Email jest wymagany!
To konto już istnieje!
Hasło jest wymagane!
Wprowadzić poprawne hasło!
Musi zawierać co najmniej 6 znaków!
Może zawierać maksymalnie 16 znaków!
Hasła nie pasują!
Musisz zgodzić się z regulaminem!
Błędny email lub hasło!

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Najtańszą przesyłką jest list polecony Poczty Polskiej, który kosztuje 14,99 zł. W przypadku zamówień powyżej 200 zł, przesyłka pocztowa jest bezpłatna.

Tak, odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie naszego oddziału w Brnie - Řečkovice przy ulicy Novoměstská 2.

Tak, wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fizycznie przechowywane w magazynie i gotowe do wysyłki lub do natychmiastowego odebrania.

Tutaj możesz sprawdzić status zamówienia.

Tak, zgodnie z prawem można wycofać się z umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Ze względów higienicznych oraz zgodnie z prawem, przedmioty takie jak bielizna oraz intymne, erotyczne akcesoria nie podlegają zwrotom. Podobnie w przypadku artykułów audiowizualnych, książek i czasopisów.

Towary nie mogą być użyte, powinny być nieuszkodzone i zapakowane w oryginalne opakowanie tak, aby mogły zostać ponownie sprzedane.

Towar możesz wysłać na adres: Healthcare - Frogman, ul. Stawowa 91, Cieszyn 43-400

Aby reklamacja została uwzględniona, należy dostarczyć: kompletny, reklamowany towar, kopię dokumentu płatności oraz dokument towarzyszący, w którym należy określić, jakiego rodzaju usterka wystąpiła.

Wszelkie roszczenia związane z procesem reklamacyjnym lub wymianą towaru rozpatrujemy tak szybko, jak to możlowe, jednak nie później niż w okresie 30 dni, zgodnie z warunkami procedury reklamacyjnej. Niestety, nie jesteśmy w stanie dokładniej określić dokładnej daty rozstrzygnięcia.

Mój koszyk

Twój koszyk jest pusty.