0 zł
×

Rejestracja

Twoje dane

Dane do logowania

Login

Imię jest wymagane!
Nazwisko jest wymagane!
Błąd w imieniu!
Błąd w nazwisku!
Błąd w adresie email!
Email jest wymagany!
To konto już istnieje!
Hasło jest wymagane!
Wprowadzić poprawne hasło!
Musi zawierać co najmniej 6 znaków!
Może zawierać maksymalnie 16 znaków!
Hasła nie pasują!
Musisz zgodzić się z regulaminem!
Błędny email lub hasło!

Informacje o dostawie

Gwarantowane 100% dyskrecji

 

  • Towar wysyłamy następnego dnia roboczego lub tego samego dnia przy zamówieniu złożonym do godziny 12:00.
  • W przypadku płatności przelewem, towar zostanie wysłany w dzień zaksięgowania płatności na naszym koncie.
  • O nadaniu przesyłki będziemy Cię informować przez e-mail.
  • Wszystkie produkty magazynujemy na miejscu, dlatego możemy je natychmiast odesłać.
  • Dyskrecję stawiamy na pierwszym miejscu: nigdy nie znajdziesz ani nazwy firmy, ani logo na przesyłce.
  • Dokonując zamówienia na kwotę powyżej 200 zł, dostawa jest bezpłatna.
diskretni-zasilky
  • Koszt w przypadku zamówienia do 200 zł: 14,99 zł
  • Koszt w przypadku zamówienia powyżej 200 zł: BEZPŁATNE
  • Możesz zapłacić za zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki, przelewem bankowym lub dokonując płatności kartą online.
  • Opłata za płatność przy odbiorze przesyłki 6,90 zł.
  • Zakupiony towar jest przesyłany w kartonowym opakowaniu.
  • Dostawa na dowolny adres w Polsce.
  • W momencie nadania przesyłki, zostanie wysłany do Ciebie e-mail lub wiadomość SMS z informacją odnośnie numeru przesyłki, co umożliwi jej śledzenie w systemie online Poczty Polskiej.
  • Jeśli listonosz nie zastanie Cię pod podanym adresem, przesyłka będzie przechowana w odpowiednim urzędzie pocztowym. W skrzynce pocztowej znajdziesz awizo dotyczące przesyłki.
  • Szybka i niezawodna dostawa do domu.
  • Masz wpływ na termin doręczenia.
  • Urząd Poczty Polskiej będzie przechowywał przesyłkę maksymalnie 6 dni.
  • Pamiętaj, aby sprawdzić stan przesyłki zwłaszcza, jeśli jest ona uszkodzona lub otwarta. W przypadku widocznych wad, przesyłkę należy rozpakować w obecności przewoźnika. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, nie odbieraj przesyłki i niezwłocznie poinformuj nas o tym, abyśmy jak najszybciej mogli rozwiązać zaistniałą sytuację. Jeśli zauważysz jakiekolwiek wady po przejęciu przesyłki, nie będzie możliwe wszczęcie reklamacji wobec firmy kurierskiej. Jeśli przesyłka nie ma wad, przewoźnik nie musi czekać na jej otwarcie.
  • Jeśli po otwarciu zauważysz, że zawartość opakowania jest uszkodzona w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z przesyłką, należy skontaktować się z działem obsługi klienta z Poczty Czeskiej w ciągu 3 dni od daty jej otrzymania.
  • Koszt w przypadku zamówienia do 200 zł: 14,99 zł
  • Koszt w przypadku zamówienia powyżej 200 zł: BEZPŁATNE
  • Możesz zapłacić za zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki, przelewem bankowym lub dokonując płatności kartą online.
  • Opłata za płatność przy odbiorze przesyłki 6,90 zł.
  • PPL garantuje doručení až k vám domů následující pracovní den po odeslání. Pokud tedy zboží objednáte například v pondělí do 12:00, již v úterý jej můžete očekávat.
  • Otrzymasz e-mail z numerem przesyłki i datą dostawy w dniu nadania przesyłki.
  • Najbardziej niezawodna i najszybsza metoda dostawy.
  • Z własnego doświadczenia, zalecamy skorzystanie z DPD zamiast Poczty Polskiej, szczególnie w okresie świątecznym.
  • W dniu dostawy skontaktuje się z Tobą kurier DPD, z którym uzgodnisz dokładny czas dostawy.
  • Nie musisz się nigdzie fatygować, towar zostanie dostarczony do Ciebie w terminie, który sam określisz.
  • Przy tym sposobie doręczenia ważnejest, abyś podał poprawny numer telefonu, pod którym będziesz osiągalny.
  • Możesz śledzić przesyłkę na stronie internetowej DPD (www.dpd.com.pl). W polu "Zlokalizuj przesyłkę" wpisz numer paczki, którą DPD przesłał na Twój e-mail, a następnie przejdź dalej.
  • Pamiętaj, aby sprawdzić stan przesyłki zwłaszcza, jeśli jest ona uszkodzona lub otwarta. W przypadku widocznych wad, przesyłkę należy rozpakować w obecności przewoźnika. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, nie odbieraj przesyłki i niezwłocznie poinformuj nas o tym, abyśmy jak najszybciej mogli rozwiązać zaistniałą sytuację. Jeśli zauważysz jakiekolwiek wady po przejęciu przesyłki, nie będzie możliwe wszczęcie reklamacji wobec firmy kurierskiej. Jeśli przesyłka nie ma wad, przewoźnik nie musi czekać na jej otwarcie.
  • Jeśli po otwarciu zauważysz, że zawartość opakowania jest uszkodzona w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z przesyłką, skontaktuj się z nami.

Zależy nam nie tylko na tym, aby towar został do Ciebie jak najszybciej doręczony, ale również, abyś wybrał taki typ dostawy, który jest dla Ciebie najbardziej dogodny.

  • Płatność kartą online lub gotówką przy odbiorze przyspiesza dostawę.
  • Polecamy usługę kurierską DPD, która gwarantuje dostawę następnego dnia.
  • Pamiętaj, że płatność przelewem bankowym może potrwać kilka dni.
  • Wszystkie zamówione towary są dostępne w naszym magazynie i mogą być wysyłane natychmiast.
  • O nadaniu przesyłki zostaniesz poinformowany przez e-mail.
Mój koszyk

Twój koszyk jest pusty.