Zaloguj przez
Rejestracja
Twoje dane
Dane do logowania
Login
Zwroty
Wymiana produktów na inną wielkość lub inny towar
Źle oceniłeś rozmiar lub wybrałeś nieodpowiedni? W okresie 14 dni od daty zakupu możesz bezpłatnie go wymienić, co więcej wyślemy Ci go za darmo, uregulujesz jedynie ewentualną różnicę w cenie produktu.
Ze względów higienicznych oraz zgodnie wymogami z prawa, przedmioty takie jak bielizna oraz intymne, erotyczne akcesoria nie podlegają zwrotom, jeśli została u nich naruszona tzw. higieniczna ochrona. Podobnie w przypadku artykułów audiowizualnych, książek i czasopisów z naruszoną folią ochronną.
Towary nie mogą być użyte, powinny być nieuszkodzone i zapakowane w oryginalne opakowanie tak, aby mogły zostać ponownie sprzedane.
Nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu należy wysłać do nas listem poleconym na wskazany adres, jednak bez opcji zakładającej zwrot kosztów przy odbiorze. List powinien zawierać fakturę oraz adres, pod który powinniśmy wysłać wymieniony towar.
Odstąpienie od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni
Zgodnie z prawem można odstąpić od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Ze względów higienicznych oraz zgodnie wymogami z prawa, przedmioty takie jak bielizna oraz intymne, erotyczne akcesoria nie podlegają zwrotom, jeśli została u nich naruszona tzw. higieniczna ochrona. Podobnie w przypadku artykułów audiowizualnych, książek i czasopisów z naruszoną folią ochronną. Towary nie mogą być użyte, powinny być nieuszkodzone i zapakowane w oryginalne opakowanie tak, aby mogły zostać ponownie sprzedane.
Nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu, należy wysłać do nas listem poleconym na wskazany adres, jednak bez opcji zakładającej zwrot kosztów przy odbiorze. List powinien zawierać fakturę oraz adres, pod który powinniśmy wysłać wymieniony towar.
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się towary wyłacznie najwyższej jakości. Zapewniamy gwarancję 2 lat od daty zakupu. Jeśli produkt zepsuje się w tym czasie, prosimy o przesłanie nam towaru listem poleconym, jednak bez opcji zakładającej zwrot kosztów przy odbiorze. List powinien zawierać fakturę oraz dokument towarzyszący, w którym należy określić, jakiego rodzaju usterka wystąpiła.
Nasz adres
FROGMAN s.r.o.4650B
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Wszelkie roszczenia związane z procesem reklamacyjnym lub wymianą towaru rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w okresie 30 dni, zgodnie z warunkami procedury reklamacyjnej. Niestety, nie jesteśmy w stanie dokładniej określić dokładnej daty rozstrzygnięcia.