Zaloguj przez
Rejestracja
Twoje dane
Dane do logowania
Login
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Ile kosztuje przesyłka?
Najtańszą przesyłką jest list polecony Poczty Polskiej, który kosztuje 14,99 zł. W przypadku zamówień powyżej 200 zł, przesyłka pocztowa jest bezpłatna.
Czy można osobiście odebrać towar?
Tak, odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie naszego oddziału w Brnie - Řečkovice przy ulicy Novoměstská 2.
Czy oferowany towar jest naprawdę dostępny w Waszym magazynie?
Tak, wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fizycznie przechowywane w magazynie i gotowe do wysyłki lub do natychmiastowego odebrania.
Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonać zakupu?
Rejestracja nie jest konieczna.
Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?
Tak, zgodnie z prawem można wycofać się z umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Ze względów higienicznych oraz zgodnie z prawem, przedmioty takie jak bielizna oraz intymne, erotyczne akcesoria nie podlegają zwrotom. Podobnie w przypadku artykułów audiowizualnych, książek i czasopisów.
Towary nie mogą być użyte, powinny być nieuszkodzone i zapakowane w oryginalne opakowanie tak, aby mogły zostać ponownie sprzedane.
Jakie dokumenty dołączyć do reklamacji?
Aby reklamacja została uwzględniona, należy dostarczyć: kompletny, reklamowany towar, kopię dokumentu płatności oraz dokument towarzyszący, w którym należy określić, jakiego rodzaju usterka wystąpiła.
Jak długo rozpatrywana jest reklamacja?
Wszelkie roszczenia związane z procesem reklamacyjnym lub wymianą towaru rozpatrujemy tak szybko, jak to możlowe, jednak nie później niż w okresie 30 dni, zgodnie z warunkami procedury reklamacyjnej. Niestety, nie jesteśmy w stanie dokładniej określić dokładnej daty rozstrzygnięcia.